Jak działa zamawianie upominków firmowych?
Poniżej udowadniam, że zamawianie upominków firmowych to bułka z masłem. Sprawdź!
Krok 1: Pomyśl, czego potrzebujesz?
Zastanów się, czego potrzebujesz? Na jaką okoliczność? Na targi branżowe, czy spotkanie z klientem? Kto będzie odbiorcą?
Czy ma to być produkt masowy, czy ekskluzywny? Co ma wyrażać? Co chcesz nim powiedzieć?
Może chcesz zademonstrować to, że Twoja firma jest ekologiczna i sięgniemy po produkty z bambusa?
Zależy Ci na zaakcentowaniu, że jest nowoczesna? Wtedy zaproponujemy coś futurystycznego.
Jeśli potrzebujesz inspiracji, zajrzyj do katalogów. Są tam ogromne ilości produktów poukładanych w sensowne kategorie
i miły dla oka odbiór. Dzięki temu szybko przewertujesz dostępne opcje.
Krok 2: Napisz lub zadzwoń do nas
Powiedz nam, co Ci się najbardziej spodobało. Napisz maila z nazwami produktów i numerami katalogowymi. Jeśli nie masz szczegółowych informacji – nie szkodzi, napisz ogólnie. Znalezione w internecie zdjęcie produktu często pomaga nam znaleźć dokładnie to, czego szukasz.
Podaj nam orientacyjne ilości, które Cię interesują, oraz liczbę kolorów w Twoim logo. To ważne, bo… patrz kolejny punkt.
Krok 3: Poczekaj do 24 godzin na kalkulację
Najpóźniej na kolejny dzień roboczy dostaniesz od nas szczegółową kalkulację wybranych produktów.
Wyceny zawsze przygotowujemy indywidualnie dla każdego klienta.
Na cenę ostateczną wpływa kilka czynników:
- jednorazowo zamawiana ilość – im większa tym wyższy rabat, a więc niższa cena,
- ilość kolorów do nadruku – im więcej kolorów, tym więcej pracy i materiałów trzeba zużyć, a więc cena rośnie z każdym kolorem,
nie dotyczy to jednak niektórych technologii, gdzie ilość kolorów nie ma znaczenia, - wielkość logo – znakowanie większe niż standardowe może oznaczać większą matrycę i wyższe koszty,
- liczba miejsc logowanych – jeśli logo ma być w jednym miejscu, cena będzie niższa, a jeśli w kilku – wyższa.
Otrzymana wycena zawsze oznacza całkowity koszt. Żadnych niespodzianek.
Krok 4: Prześlij logo i zobacz wizualizację
Podeślij nam pliki graficzne, a dostaniesz niezobowiązującą i darmową wizualizację każdego produktu z Twoim logo.
Dzięki temu od razu będzie wiadomo, jak będą wyglądały wybrane gadżety reklamowe z Twoim logo. Nie kupujesz kota w worku.
Krok 5: Potwierdź zamówienie
Sprawdź zamówienie, zatwierdź wizualizację i wpłać ewentualną zaliczkę.
Po pełnej akceptacji przystępujemy do realizacji Twojego zamówienia.
Krok 6: Usiądź wygodnie i poczekaj
Realizacja Twojego zamówienia to zwykle kilka do kilkunastu dni roboczych. Możesz się w tym czasie zrelaksować.
Produkty zostaną przekazane z magazynu do działu znakowania, a potem do pakowni i kurierem do Ciebie.
Otrzymasz przesyłkę bezpośrednio na podany adres.
Koniecznie daj nam znać, jak produkty do Ciebie dotrą, czy wszystko w porządku.
Bardzo zależy nam na pozytywnej opinii każdego klienta o tym jak zamówienie zostało zrealizowane.
Napisz do nas, jak możemy pomóc Ci dzisiaj z Twoimi gadżetami firmowymi?